уторак, 7. јун 2016.

Patriotizam, Debilizam i jedno Dete

Patriotizam, Debilizam i jedno Dete
Dete: Šta ćemo mi biti kada odemo u Nemačku: Srbi ili Nemcovi?
Patriotizam: Bićemo Srbi gde god da odemo.
Debilizam: Bićete fašističke sluge.
Patriotizam: Tako se ne govori Detetu. Ne treba ni da zna takve pojmove.
Debilizam: Kad poraste saznaće, svejedno je što ne zna sad.
Patriotzam ( iziritiran): Bolje fašistički sluga nego srpska sirotinja!
Debilizam: Tri puta bih više da sam srpska sirotinja nego fašistički sluga!
Patriotizam: Od patriotizma se ne živi. Ko će da plati račun pred iskljuĉenje za struju?! Srpska sirotinja?! Patriotizam?!
Debilizam: Nije me briga. Ja imam sveću.
Patriotizam: Ti imaš sveċu, mi imamo decu. Zato možeš da imaš i predrasude dok mi imamo obaveze i odgovornosti!
Muk.
Završna špica: Isti taj Debilizam celog života glumi srpski patriotizam, živeći u siromaštvu i na tuđoj grbači znajuċi šta je najpametnije za one koji nose i svoj život i njega. Zamišljam scenu: takav ode u Nemačku i sa prvim parama po povratku u Srbiju naruči pesmu:" ...hej, čija frula ovim šorom svira, hej, to je frula siromašnog sina, bogat plati pa ga svirac prati.....hej dođe vreme sad prate i mene...."
Patriotska osobina Srba sa potrebom za srbovanjem: kurĉenje bez osnove i potrebe iako vam je pas nezbrinut: nema za šta da vas ujede.
Dete je u pravu! Šta ćemo mi biti?!

Нема коментара:

Постави коментар