уторак, 27. јануар 2015.

GLASOVI U GLAVI

1. Nema ništa bolnije od šupljeg zuba, ujeda zmije i prazne glave.

2. Problem trulog voća ne treba tražiti u voću, nego u korenu.

3. Kad mi nakače epitet "Najbolja", ja odmah gledam ko mi je iza leđa. Sva sreća svi su bolji ispred mene.

4. Kolega, izdvojili smo najbolji deo Vaše knjige.
Čestitam, nagradićemo rencenzenta!

5. Čitam u novinama: "Ženama je lakše. One se isplaču, zamole za pomoć kad im je teško, iskukaju sve muke jedna drugoj..Kod muškaraca to nije tako."
Znala sam da sam muškarac!
 

6. Izveli su nas na svetlo.
Ugasili smo!

7. Menjam glavu.
Dželati- stop!

8. Da mi nije glasova u glavi
ne bih znala šta mi Đavo misli!

9. Pišem ,ne da bih sebe uzvisila pod oblake, već da bi moja misao podigla svest.

10. Kad pucaš istinom u cilj uvek si na meti.

11. Čovek koji je ostao bez teksta izražava se u malo reči.

Нема коментара:

Постави коментар