четвртак, 26. децембар 2013.

IZMEDJU REDOVA

1. Redovan seks produžava život.
    Sad mi je jasna moja besmrtnost.

2. Dok sam ja njega volela izmedju redova
    on je voleo sve po redu.

3. Muškarci su andjeli.
    Ljubav im daje krila, a oni odlete na sve strane.

4. Moj muž nikom ne ume da kaže NE!
    A to je na venčanju i dokazao.

5. Muškarcima su žene najveći porok.
    Sa tog se poroka ni jedan ne bi "skidao".

6. Uvek sam volela Dostojevskovog "Idiota".
    Sad volim ovog mog.

7. Svaki drugi muškarac nosi nevidljivi modni detalj: rogove.
    To je zato, jer celog života barataju centimetrima koji su kao i rogovi: takodje nevidljivi.

8. Seks je kao fizika:
    od kvantiteta stvari zavisi kvalitet razmene materija.

9. Anatomski sam disproporcionalna:
    jezik mi je duži od nogu.

10. Sedenje skrštenih nogu
     zloupotreba je organa.

Нема коментара:

Постави коментар