субота, 12. април 2014.

Kad porastem, biću dete!

Dečiji aforizmi(ći)......

1. Tata je u kuhinji napravio oblak dima.
Kad mama dodje biće i grmljavine.

2. Na roditeljskom je mama bila.
Posle je i mene bila.

3. Tata je upecao velikog soma.
Mama kaže da će i dalje jedan od njih dvojice morati da radi.

4. Ne znam zašto se mama rasplakala kad je tata za bakinu sahranu obukao svoje svadbeno odelo?!

5. Postićiću mnogo u životu.
Učitelj mi kaže da sam već sad veliki magarac.

6. Učiteljica nikako da upamti kad mi je rodjendan.
Svaki dan me vuče za uši.

7. Milicin šamar me ubedio da vatrena ljubav nije za decu.

8. Najbolji čuvar tajni u kući je deda.
Čim skine slušni aparat, možeš sve da mu kažeš.

9. Ne znam zašto svi viču na mene kad u porodici samo deda ne čuje dobro?!

10. Tate su mnogo uredni ljudi.
Njima čiste čarape mogu da traju i traju i trajuuuuuu....

11. Moj tata je mnogo hrabar!
Kad mama drmne rukom o sto, on se hrabro ukopa.

12. U našoj kući glavnu reč ima tata.
Čim mama završi.

13. I ja ću kao moj tata kad se oženim
izgubiti strah od baba roge.

Pavica Veljovic©

Нема коментара:

Постави коментар