петак, 9. јануар 2015.

MRTVA GLAVA

1.Magarcu i ljudima još niko nije skrojio kapu po meri.

2. Sasecite sve gluposti!
Mrtvu glavu panj ne boli.

3. I pirane postaju pitome kad plivaju među ajkulama.

4. Budite prase,a ne riba.
Živećete dan duže.

5. "Obustavi paljbu! Vreme je da se rodim." Isus Nazarićanin Preplašeni

6. Verujem u sebe!
Dakle, ja sam Bog.

7. Kad bi svako oslikao svoje misli tad bi video boju kojom je namazan.
Moje su sve providne.

8. Srbiju možeš da preživiš samo nadrogiran lekovima. Razumem ovaj naš narod- nije toliki problem probuditi ga koliki nastaje kad shvate gde su ustali.

9. Dok se drugi prave ludi pred usudom
mene prave ludom, jer se usudim.

10. Propast ovog naroda:
ućutkuju se pametni da govore budale.

11. Prijatelje ne možeš unovčiti, jer oni nemaju cenu.
Svako ko me je prodao, nije mi nikad ni bio prijatelj.
Oni koji su me iskrenošću kupili učinili su me najbogatijom osobom na svetu!

12. Mozak je najveća smetnja onom koji misli tuđom glavom.

Нема коментара:

Постави коментар