петак, 11. јул 2014.

BRAK NA OČI

1. Skidao mi je zvezde s neba.
    A onda mi je pao brak na oči.

2. Sa svima sam u normalnim odmosima.
    Samo sa mužem u- bračnim.

3. Ispovedih se.
    Pričestiću se čim popa vrate u život.

4. Bože, pomiluj ove bezgrešne.
    Mi, grešni, milujemo se u paru.

5. Car Lazar dao glavu i vinuo se medju svece.
     Ja dala nebrojeno puta pa i dalje grešnica.

6. U braku je najvažnije znati gde je zlatna sredina.

7. U direktnom sam kontaktu sa mužem.
    Spojeni smo bračnom linijom.

8. I ovo leto ću provesti na moru.
    Već sam kupila kopaći kostim i motiku.

9. Gluva sam na usta.
    Pridji bliže da čujem da ti se ljubim.

10. Od kad sam se udala više se nikad nisam zaljubila na prvi pogled.
     muž mi zaklanja vidike.

11. O muškarcu najviše govori žena pored njega.
      I govori, i govori, i govori....

Нема коментара:

Постави коментар