уторак, 9. децембар 2014.

POSLANICA DEDA MRAZU

Dragi Deda Mraze,
Molim te samo da mi ispuniš jednu želju: idi, molim te, kod ovih što su smanjili platu da napune državni budžet, pa im nekako objasni da su time upravo troje dece ostavili praznih ruku i bez paketića,a ono što su stavili u ruke njihovom ocu / koji, iskreno ti sad priznajem, svake godine preuzme tvoju ulogu kako nam se ti ne bi deranžirao čak sa Severa / opet je otišlo državi- za račune. I ako te strpljenje posluži da ih saslušaš pitaj ih da ti objasne kako i čime petočlana porodica sa jednim primanjem da usreći tu decu, a da nisu bajke koje nam oni obećavaju?! Neću da zalazim u intimu istih, ali me isto tako jako zanima kojim su se odricanjima podgojili svi oni koji su trenutno na vlasti?! 
Ja bih išla kod tih vucibatina, ali sam u poslednje vreme neuračunljiva- ne računam da će me iko čuti!

Нема коментара:

Постави коментар