уторак, 25. новембар 2014.

GREJNA SEZONA

1. Žrtva sam porodičnog nasilja:
kako zinem, muž me ućutka poljupcem! 

2. Uživa u seksu kao i ja u pevanju:
volim, ali ne umem!

3. U cilju novih radnih mesta, otvorila bih ja ludnicu.
Ali ne može jedna država da ima dve Vlade.

4. Samo mi naše žrtve žrtvujemo više puta:
jednom kad nam se dogode,
drugi put kad se mi dogodimo njima.

5. Nije invalid onaj koji nema noge, već ovaj što ih ima, a ne korača napred.

6. Noge su mi podmetali oni koji su poznavali moje korake, oni koji su znali ka kojem cilju hodam!

7. Uvek su mi ruku pre pružali neznanci nego oni za koje sam ja davala svoju!

8. Najviše navučenih ima na dva mesta:
u ljubavnom trouglu i na biračkom spisku.

9. Poprskala sam novčanik svetom vodicom.
Valjda će sad neki đavo i u njega da uđe.

10. Kad je žena veliki djavo mužu rastu mali rogovi.

11. Gušim genija u sebi,
ali budala stalno hvata vazduh!

12. U Srbiji grejna sezona nikad ne prestaje.
Stalno nam gori pod nogama.

13. Jedan majmun, drugi majmun, treći majmun..
Nije Zoo-vrt, Skupština je.

Нема коментара:

Постави коментар