понедељак, 1. децембар 2014.

BEG IZ KUKAVIČIJEG GNEZDA

BEG IZ KUKAVIČIJEG GNEZDA

-Dobar dan, dobri čoveče. Možeš li mi pomoći da nađem izlaz?
- Ma nemoj?! A kuda ti to izlaziš tako gola, bosa i radoznala?
- Dobri čoveče, nemam nameru da gubim ovde više vreme. Ovde se stvari nikada neće promeniti.
- I zato želiš izlaz?
- Želim ja više od toga. Uglavnom nikada ne odustajem, ali prilike su takve da za mene mesta ovde nema.
- Kako nema? U ovoj oblasti ima mesta za svakog, bre!
- Ne, uverila sam se na svojoj goloj koži da nije tako. Proterana sam, neprihvaćena, izrugana, ismejana, odbačena, opovrgavana, izmanipulisana. Borila sam se do poslednjeg da opstanem, no nije mi uspelo. Više niko ne veruje u mene, jer su me izobličili nebrojeno puta, prećutali, neizrekli, izmenjali.
- Čekaj, polako. A ko si ti i odakle bežiš?! Od koga?!
- Ja sam Istina. Nema mesta za mene u Srbiji!

Нема коментара:

Постави коментар