недеља, 30. новембар 2014.

BOŽE, OPROSTI MI!

BOŽE, OPROSTI MI!
Postim. Znate svi da je vreme Božićnog posta. Elem, ove godine se neću pričestiti, da ne rizikujem kao prošle.
Kad me pop pitao-"Draga Pavice, šta imate da prijavite za razrešenje od grehova?", meni iskrenoj ne bi teško, te izvadim papirče i počnem čitati redom: rekla ono, rekla ovo, poludela na nepravdu, otkačila komšiju što "teo nešto slatko,a ja ga ubedila da je to kafa, te nisam davala mužu toliko i toliko, bila decu pet-šes puta, klala tovne piliće, čitala novine, gledala vesti, RTS i Pink... Sve mi bi oprošteno. Ali kad pođoh da ređam sve greote od 18 do 35 za koje sam glasala, rasplaka se pop, rasplaka se i ja, promirotočiše i nemirotočive ikone/ božemeoprosti grešnoj! /, crkveni hor pade u nesvest,a Bog ozgo viknu- " Nisam svemoćan, Pavice. Gluposti ne opraštam!"
I, eto. Postim.
Samo.. Nit" se pričešćujem, niti glasam.
Nije to za nas iskrene, a krštene.
Mislim glasanje nije za krštene.

Нема коментара:

Постави коментар