недеља, 14. децембар 2014.

PAVIČINE LUDORIJE....

Hvala Bogu pa moji infracrKveni zraci odbijaju budale! 
Tesla je na mojoj strani- unosi mi dobre ljude, a sa njima i svetlost u život !



Najbolji način da izbegnete familiju sa muževljeve strane koja vas iskorišćava je:
da nemate ni muža!


Bože, molim te da se u idućem životu rodim kao muško!
Želim da oženim samu sebe! Shvatila sam da sam ja sebi žena svog života.
Imam sve što bi me zadovoljilo,a znam i sve sama da radim.
Brak sa samom sobom bi mi bio idealan!
Dakle, Bože brate, uzNi me u obzirimA!


Ima ljudi koji u životu ni za šta drugo nisu sposobni sem da palamude, dok neko drugi sve sam poteže. Takvi pametnjakovići nisu samo umno već i fizički impotentni iako ih je Bog dao da se zovu muško. Da sam ja takvo muško mene bi bilo sramota što jesam.
A ima i nas koje sve same potežemo.


"Ministarka Zorana Mihajlović rekla da na sve spotove naših estradnih umetnika koji govore o brzoj vožnji, nepoštovanju saobraćajnih propisa i slično, treba staviti znak upozorenja."
Isti znak treba staviti čim bilo ko od vlasti otvori usta! Po meni to je smrtonosnije!


"Sprema se velika pljačka! Hakeri ukrali JMBG svih građana Srbije"
Jebote, ala ćemo se mi, Veljovići, obrukati. Pa nama su već ukrali sve što smo imali- JMBG!


~ Pavičine ludorije.....
- Pavo, bolesna si danima, moraš da odležiš to, ne zezaj se.
- Ma kad, bre, da ležim?! Pod kojim uslovima?! Ti si lud! Ja nisam ležala ni redovno postporodiljsko vreme, a kamoli bolesna. Mene će i u grobu uspravno da sa"rane da mogu samo da im dodam, skoknem, namestim, namesim...

~ Pavičine ludorije...
- Draga, moja mama se želi na tebe. Kaže, od kad si ti došla u našu kuću, kuče nam nije potrebno.
- Dragi, reci svojoj mami od kad sam ja došla u vašu kuću, uopšte ne moram da idem u Zoo-vrt da bi gledala majmune!

Droga je legalizovana definitivno, ali mi to još ne znamo!!!
Jer ja ne umem sebi drugačije da objasnim ovaj lep život koji ministri i vlastodršci pričaju da živimo,a ja ga nigde ne vidim!


Najviše mi nedostaju normalni ljudi!
Ljudi toliko normalni da uviđaju sve deformitete ovoga društva. Ljudi koji o istima neće da ćute po cenu toga da budu neshvaćeni, odbačeni, ismejani. Nedostaju mi svi ti normalni ljudi uz koje se i ja osećam tako. Oni koji ne ispiraju mozak ispraznim pričama, oni od kojih učim, oni koji vrednuju prave stvari i utroba im se raspada na licemerje, dvoličnost, lažne aršine i nameštene uloge neveštih glumaca čije role su providne, neuvežbane,amaterske, a ipak su baš takvi merilo nekakvih vrednosti.
Najviše mi nedostaju baš ti ljudi čije prvo lice jednine nema ni jedno drugo!


Нема коментара:

Постави коментар