уторак, 10. фебруар 2015.

FEJSBUK JADIKOVKA

*Fejsbuk-jadikovka*

6. март 2013. у 16:11
~ Čudna jada u "Fejsbuka" grada
godinama, prestat' neć' nikada!
Mawa swatka,ti rumena ružo,
kaži čiči šta te muči,dušo!
Aj' u inboX da mi se izjadaš,
nemo' mlada po "Fejsu" da stradaš.
Sa' će prika da te "nakarika" !!!
Dal' te žuljU štiklice il' gaćke,
ti je žuljIš,a ja volim mačke,
sve od reda,a kosa mi seda.
Aj' u inboH,žena mi na netu,
ne sme znati da ja pravim "štetu"!
"Štetu" pravim,ekran zabalavim!
Kuj da briše kad se onaniše?!
Ima novca za šišanje ovca!
Jadne ovce,što su krive Bogu
od 'vakih se odbranit' ne mogu.
Ovce bleje,priku ljubav greje!
Zagreva ga pod pivskim stomakom
jadan prika,metn'o bi ga svakom.
Ali mora da omlati šakom!
Po astalu,uzbuni mahalu!
Čiča-prika,fala Vi za ovce,
ali danas cure broje novce.
Ne žuljaju gaćke ni štiklice,
već je žuljU sveže novčanice.
Bol boluje,"Fejsom" fejsbukuje!
Sve od reda,al' ni jednom neda!
Navlakuša to je žešća,ljudi,
Kad se 'čiča' u prike uzbudi!
Ozdraviće i prika i 'čiča'
kad se mawa još malo raspriča.
Oj,"Fejsuče",u te svašta ima,
svaka jada u "Fejsbuka" grada!
Ko li njima kavez zaljuljao?
Ko ih prokle,pa im pamet ote?
Jadne muke,otpa'še im ruke!!
Čudna jada u "Fejsbuka" grada,
Fejsbukujem,pa sve ne verujeeeeeeemmmmmm!!!! ~



Autor: Pavica

(06.03.2013. sreda)
 Veljović 

Нема коментара:

Постави коментар