среда, 11. фебруар 2015.

TAKO TREBA

TAKO TREBA
Skupila sam se k"o čvarak,
nemam nego za podvarak.
Ista pesma, rime nove,
uplićemo žive snove
i u ručak i u džep.
Oh, kako je život lep!
Sa ekrana bruji baja:
"Jedi tortu, al" bez jaja!"
I kolače mesto hleba.
Tako treba!
Za glavu se baba hvata:
"Evo već je četri sata,
mi još ništa jeli nismo
- siroti smo!"
Otvaram fijoku spretno,
u diplomu gledam setno,
prisećam se svojih rana
- školskih dana.
Tako treba!
Džaba prosek pet i pet
nezahvalan mi smo svet.
Čim se malo izdigneš
lako ćeš da izgineš,
glava će ti sama pasti
pod udarom loše vlasti.
Tako treba!
Džabe škola i diploma
kad nam kroji master Toma.
Pomaže mu saradnica,
školovana pripravnica,
tri razreda i dve više
zajedno skupiše!
Tako treba!
Keramičar ovce broji,
on sa školom dobro stoji,
i svi naši praktikanti
ministri i doktoranti,
odani su istom brendu
- "Megatrendu".
Tako treba!
Lomim prste, mućkam glavu
prizivam i Krsnu slavu.
Nema posla, nema hleba!
Tako treba!
Gledaju me oči gladne,
u duši mi jeca zima.
Upalite televizor,
tamo svega ima!
Bože, šta da radim sada?!
Izvolite na večeru!
Podgrejana nada!
Tako treba!

Нема коментара:

Постави коментар