петак, 6. фебруар 2015.

PAVIČINE LUDORIJE

* Pavičine ludorije....
- Draga, boli me K.
- Kako, bre, slovo može nekoga da boli?! Ako ćemo po tome, mene boli ceo Rečnik azbučnim redom! I Engleska abeceda pride!
- Aman, tebi je do zezanja,a mene stvarno boli K. Znaš da mi je sva snaga lokalizovana baš tu, ukočilo se , da mrdnem ne mogu.
- I juuuuuu, opa, sad smo i vulgarni?! Kako te nije sramota?! Otac tri ženska deteta od sabajle se frljaš metaforama! Ako se razmašem ovom pajalicom K. će na beonjače da ti izađe, znaš! Sad si našao da mi se kur... Kukaš kad sam u najvećem poslu!
- Ne paniči, samo dođi i malo me protrljaj. Ako se odmah ovoga ne kurtališem, tokom čitavog dana će mi biti- gore.
- I treba da ti bude! Ni meni neće biti bolje sve dok tebi nije gore!
Ništa gore od načitane žene: ta kad umisli da je K. slovo, živ je ne možeš ubediti da si mislio na konkretno mesto- KIČMU!

Нема коментара:

Постави коментар