уторак, 3. фебруар 2015.

U POČETKU BEŠE REČ

1. Meteorološka definicija seksa: zagrevanjem atmosfere povećava se vlažnost i padavine nisu moguće.

2. Opipavam krizu kad god se uhvatim za džep. Imala sam sreće. Neki kriziraju kad se uhvate za glavu.

3. Svako sreću drugačije vrednuje:
neki prebrojavaju prijatelje, a neki, pak, aforizme.
Imam ih tri, četiri valjanih.

4. Ako vam je zaista stalo da me ostavite u životu
u mene pucajte istinom.

5. U početku beše reč. 
Posle smo savladali i ostale borilačke veštine.

6. Vođa nije slep!
Narod je u mraku.

7. Nikako da ispoštujem mere štednje!
Deca i dalje traže svaki dan da jedu.

8. Srbija na obećanjima, a narod još na slanini.
Tako nam ide sve kao podmazano, pa odosmo u tri lepe!

9. Imamo i mi snove!
Ali premijer ima para za jaču drogu.

10. Režimske medije ne treba gasiti.
Neka gore!

11. Problem gladi je rešen:
oni se prazne, mi gutamo!

12. Ne verujem u Vođu.
Nisam krštena.

13. Ako postavimo čvrste temelje, kuća neće pasti.
Tako se gradi i karakter.

14. Ne zavaravajte se površnim stvarima.
Sreća ne izgleda isto iz ugla optimiste i ugla pesimiste.


Нема коментара:

Постави коментар