субота, 7. март 2015.

JA SAM NA DRUGOJ STRANI

Niste upoznali mnogo ljudi u životu koji se deformišu?
Ja jesam. Gledala sam svojim očima i bivala svedok kameleonskih preobražaja pri čemu podrazumevam transformacije iz niko u- umišljeni neko.
Idolopoklonstvo me nikada nije ostavljalo ravnodušnom. Znala sam da budem gubitnik sopstvenih bitki koje bih započinjala upravo sa ciljem da razoružam jadac i prikažem gladac tupog idolopoklonika. Ko bolje od gubitnika može da definiše licemerne kameleone čije boje se smenjuju u zavisnosti od sredine u koju se uvlači? Pravdoljubivost je zalogaj koji mi je nebrojeno puta zastao u grlu, ali nisam nikada progutala nepravdu!
Najpre su to nikogovići sakriveni iza maski lažne skromnosti, željni publiciteta i izlaska iz anonimnosti. Potrčko, rekla bih, ni ne ume da bude drugačiji sem da celog života trči za prolaznim stvarima, da zapinje za sopstvene stavove gurajući ih u stranu dok ih potpuno ne odbaci. Ustvari, takvi ljudi nemaju stav nego cilj. Oni ne biraju sredstva. Njima obraz i karakter ne diktiraju ponašanje.
Sećam se kad je nosila kapu naopačke okrenutu, vezan duks oko struka i stare patike jureći kao muva bez glave i deleći letke. Imala je cilj, stranačka pripadnost je bila sredstvo,a lestvica uspeha piramidalna: da bi napravio gomilu moraš i ti da budeš govno! I umela je da bude. Ali ono nalickano.
Prošlo je neko vreme. Sad je onaj Neko s početka.Ne nosi više sirotinjsku odeću. Odenula se patriotizmom.   Politički mandati i pozicije- dve; završena fakulteta za 4.godine- dva; legalizovani poslovni objekti- pogađate opet dva. Osim toga, poput plesni, uvlači se u sve pore moleći za još malo prostora, a duša da joj zna šta sve i čemu mora da se potčini da bi u javnosti bila- neko. Umišljeni neko. Laže narod, glumi ludilo i prodaje jeftine političke laži kao istinu. Istinu iza koje čvrsto stoji ne zato jer je lider iste već jer ima ličnih koristi.
A bila je niko.
Ja sam i dalje na onoj strani koja gubi.

Нема коментара:

Постави коментар