субота, 7. март 2015.

LJUBAV VELIKA KAO BOJLER

Ako postoji žena na planeti da se može nazvati srećnom, onda sam ja ta žena. Postoje litarski razlozi za to. Tačnije, osamdesetolitarski. Moja sreća se ne meri otkucajima srca nego prohromskim slojevima i legurom od nerđajućeg materijala sa grejačem vijugastog dizajna.
Ako dođete u situaciju da vaši muževi ostanu bez kreativnih ideja, ustupam sopstvenog. Jer samo mom srcoizabraniku može da zasija lampica u vidu galona na strujni pogon i da od svega što se na tržištu za zamlaćivanje tokom osmomartovskih časnih nam ženskih praznika nudi, ode i ženi kupi- bojler.
Revanširaću mu se sa mnogo ljubavi. Zaslužio je ako ništa drugo,a ono za originalnost.
Nateraću ga da se , sem subotom, okupa i sredom!

Srećni vam praznici, drage moje, žive mi bile.

Нема коментара:

Постави коментар