среда, 8. април 2015.

KOKOŠKA IZ DOBRE KUĆE

Parodija na reklame:
Reklama za sapun: Iz duše prirode, iz samog jezgra zemlje, iz netaknutih dubina stiže nam potpuno nov, potpuno drugačiji, potpuno oplemenjen vitaminima i mineralima- SAPUN! Nov proizvod prvi put kod nas! Od ovog trenutka može biti vaš po najpovoljnijoj ceni,a ako pozovete odmah za isti iznos dobijete i poklon: set sapunčića od kvalitetne vrste neparenog tetreba ukrštenog sa vidrom. Dakle, pozovite i naručite, jer ovaj SAPUN je pravljen od specijalnih melema, usitnjen specijalnom tehnologijom, sa dodacima prepariranog jastreba i đumbira i vratiće vitalnost vašem telu,a lakoća kojom ćete se, još u prvim danima upotrebe ovog specijalno izrađenog sapuna, kretati potvrdiće olakšanje i u vašem novčaniku. Naručite odmah! Zalihe su ograničene! Samo za najbrže. I za najnaivnije!...


Parodija na reklame:
Reklama za jaja: Kupite naša jaja! Pipnite i osetitite kako su kvalitetna! Samo jedan poziv i već ste na jajima visokog kvaliteta! Kokoška je iz dobre domaćinske kuće, hranimo je vitaminima vrhunskog kvaliteta,a kad zapadne u krizu, dobija i antidepresive. Samo jedno jaje vratiće vam veru u ljude, sjaj u kosi, ratu za kredit. Moć prirode je u našim jajima! Naručite odmah, kar...Kajaćete se ceo život.


Da li obraćate pažnju na reči dok slušate? Ja da. Nesvesno mi zaparaju čula.
- "Od kad koristim Venogel, nemam vene..."
- "Kosa je počela naglo da mi opada, ali je Evermatin zaslužan što imam svoju kosu..."
- " Od kad koristim Flobian, creva mi stalno rade..."
- "Nisam imala zglobove, ali od kad koristim Zglobeks, potpuno su pokretni..."

Naravoučenije: Nije Palma ispao smešan i neznalica kad je Dubai smestio u Evropu već ovi koji su mu na tome aplaudirali. E to je onaj deo koji mene brine.....

 - Komšinice, da ti se pohvalim: od kad pijem onaj lek iz reklame za krvni pritisak, ja pritisak više nemam!
- Komšo, mene jako brine tvoja navučenost na reklame. Šta ćeš ako smisle lek protiv polnog organa?!

Нема коментара:

Постави коментар