недеља, 18. октобар 2015.

PRAVI SRBIN

1. Nisam normalna zato što sam normalna, jer da bi bio normalan moraš biti bezobrazan.
Olakšica: nisam normalna, ali nisam ni bezobrazna.

2. Suština karaktera u čoveka je u korenu.
Ne može vetar da poljulja stabilno drvo.

3. Zatvoren um otvara vrata predrasudama.

4. Pokazujem veliko interesovanje za Vođu.
Ko ga šiša?!

5. Pravi Srbin za otadžbinu umire tri puta!
Prvi put kad se rodi, drugi put kad shvati gde se rodio i treći put kad izađe na izbore!

6. Do malopre sam u glavi imala aforizam o Vođi.
A onda je policija zakucala na vrata i izbila mi ga iz glave.
Ali setiću se ja. Meni uvek gluposti padnu na pamet.

7. IZ NEZNANJA
Videla sam čoveka koji iz sveg glasa viče :"Lopovi! Lopovi!" Videla sam i ljude iz vlasti. Ne znam zašto uhvatiše i odvedoše čoveka koji viče, a lopove ostaviše na vlasti.

8. Kako se najlakše dokazuje da si budala?
Tako što ćeš dati sve od sebe da najrođenijem pomogneš.

9. " Neznanje je moć." Orvel
Kod nas onda Vođa i svita mu nisu nepismeni nego moćnici!

10. 
Kako narod da ne bude gologuz?!
Sve je poskupelo, samo gaće 'pale'.

Нема коментара:

Постави коментар