четвртак, 15. септембар 2016.

PROSEČNA ŽENA

Uvidi jedne prosečne žene:
- Deset godina sam sa tobom u braku i još nisi naučio da kaźeš ne.
- Deset godina sam sa tobom i još se niĉemu što nas ugrožava nisi usprotivio kao muško.
- Deset godina ja rintam, teglim, vuglim, guram, vuĉem i nikada ti nije palo na pamet mogu li.
- Deset godina trpim, sa 239 dinara devet meseci, trudna sam išla u trgovinu, nikom palo na pamet nije da kaže kupi sebi nešto.
- Deset godina sa tobom, a zaradila sam i dijabetes i aritmiju i visok pritisak slušajuċi kako nam sve drugi dadoše! ( oni tvoji!)
- Deset godina ja riljam po ovom zajedničkom životu dok ti zadnjicu vuĉeš od našeg kreveta do maminog astala.
- Deset godina slušam pregovaranja, savete i smernice onih koje ni pas nema za šta da ujede, ali znaju šta za nas valja.
- Deset godina mi je trebalo da shvatim da mi ne treba mnogo da te udavim! Ponovi sve što si zapamtio!
Mudra misao prosečnog muźa:
- Deset godina smo u braku?! Au, majku mu, ala vreme sporo prolazi.
Naslov u novinama: " Žena odrźala bukvicu mužu. Još se nije opismenio.", " Razljućena snahinom izjavom svekrva demonstrativno odbija da zaliva cveće."

Нема коментара:

Постави коментар