субота, 18. фебруар 2017.

Ljuljanje

Šta to ljulja čoveka koji tvrdi da je na zemlji? Valjalo bi ponekad biti kao iskusni prevaranti: oni veruju u sebe i svoje izmišljotine. Zemljotresi su prevaziđeni. Današnje tlo se trese od muke kad vidi ko ga sve gazi. 
Meni od jutros sve po starom. I dalje sam na čvrstim nogama- svojim.

Danas milion metoda pomoċi čoveku i sve se svode na rešavanje psihološko-emotivnih problema u osoba, ne daju posebne niti trajne rezultate, svode se na isto, iziskuju brdo novca i stvaraju još labavije i nestabilnije osobe. ( bolest ličnosti je biznis, dakako )
Šta ja znam, ali u izgradnji moje ličnosti majka je koristila jednu jedinu fizičku- " prut iz potoka" i lajf-kouč varijantu:" čuvaćete ovce ko Bane Šemica ako ne učite školu".
Danas bi je optužili za nasilje nad maloletnikom, oduzeli roditeljsko pravo, dali mene u hraniteljsku, a majku lajf kouču u šake. A to što se debilizam društva širi sa masovnom pojavom nestabilnih ličnosti to nikad nije problem društva nego sve svale na pojedinca.
Živela moja mama i njene metode!
Pitajte me dal' može nešto da me poljulja.

Нема коментара:

Постави коментар