петак, 7. април 2017.

Av, av! Ne laj!

1. Narod kuka!
Vođa nije ni umro,a već nas je zavio u crno.

2. Kad Vođa umre ukinućemo izbore.
Da se ne povampiri!

3. Konsultovaću psihijatra.
Birala sam jednog čoveka, a državu vodi višestruka ličnost.

4. Zalivajte afričku šljivu.
Srbija se digla!

5. Vođa bi da nas gurne u ponor, ali smo ga prešli:
već smo tamo!

6. Želi da mu deci u Srbiji bude bolje pa je glasao za Onog.
Deca mu dođu dva puta godišnje iz Nemačke da potvrde da im je stvarno bolje.

7. Srbijo, majko!
Daj me na usvajanje.

8. - AV,AV, AV!
- Na koji moj ti vučićaš toliko, lud li si pas?
- Ne lajem. Danas čitam novine u Srbiji.

9. Od kada je čuo da ovce AVću moj pas se postideo svog glasa.
I počeo da muče!

10. Dotakla sam pod jezikom.
Slomila mi se štikla.

11. Kad bi se milioni digli nule bi pale!

12. Došao bi đavo po svoje,
ali Vođa nema dušu.

13. Mi smo narod koji menja sve kad već propadnemo. Menjamo kola kad propadnu i nastradamo, krov kad propadne i pokisnemo, cipele kad se već izronđaju i naprave žuljeve, čarape svaki sedmi dan, muževe i žene kad nam se ćefne, jedino vlast i padeže ne menjamo iako zbog toga najviše propadamo

Нема коментара:

Постави коментар