уторак, 10. децембар 2013.

ĆORAVA POSLA

1. Badava je žena pametnija od muža ako je on glup to da shvati.

2. Moj muž ne ume nikom da kaže ne!
    To je na venčanju i dokazao.

3. Kad muž "gori", zapali se žena.
    Kad žena "gori", zapali se kuća.

4. Mom mužu ni jedan nije ni do kolena!
    Čak ni njegov.

5. Napastvovala sam komšiju.
    Napad je najbolja odbrana.

6. Muž mi je Smederevac i šporet mi je "smederevac".
    Dobro greje onaj kojeg bolje naložim.

7. Švaleracija je kao fudbal:
    najbolji rezultati postižu se na tudjem terenu.

7. Cigarete su štetne.
    Pušenje nije.

8. Kad komšija reši da širi vidike,
   ja baš tad obučem gaćice.

9. Muški polni organ je kao dokaz:
    najbolji je kad je neoboriv.

10. Žena je kao muva (bez glave).
Preleti brojno cveće, a sleti na  govno.
   

Нема коментара:

Постави коментар