уторак, 4. фебруар 2014.

BRAKORAZORNE PERIPETIJE

1. Muškarci se uopšte ne razumeju u horoskop.
    Moraju da legnu s Ribom kako bi shvatili da nije Devica.

2. Pružila sam snažan otpor braku.
    Udala sam se za svoga muža.

3. Meni pao pritisak, njemu se digo.
    Kome je gore?!

4. Brak sa više od jednog muškarca je bigamija.
    Brak sa jednim: monotonija.

5. Brak je kao gramatika:
    muž je ženina vlastita imenica,
    žena mužu glagol: trtni.

6. Politički sam integrisana na vrhu braka:
    nemam razlog da silazim s njega dok je kriza duboko u meni.

7. Siromaštvo je dotaklo i naše želje.
    Ni zlatna ribica ne može više triput.

8. Živim na visokoj nozi.
    Muževljevoj.

9. Žena koja zajaše princa kad tad
    od njega napravi konja.

10. Ljubav je najtraženiji proizvod na tržištu života.

11. Ne razumem ženu kojoj zagori ručak, 
      niti muža kojem zagori žena.
    

Нема коментара:

Постави коментар