петак, 7. новембар 2014.

GOSTOVANJE LUDOM RADOVANJE

Dragi moji, sledeće što sledi je- Jutarnji program RTV "Stara Pazova" i to već sutra ujutru u terminu od 7i15h, uz šarmantnog voditelja Branko Bane Petrovic.

Ne, ovo nije atak na medije već korisna upotreba medijskog prostora koji mi je ljubaznim pozivima ustupljen,a "Sizif" zaslužuje da se za njega zna. Gostovanje na 202-jci bilo je neverovatno i lepo iskustvo. Čak nam ni slušaoci nisu dosadjivali pozivima te se ispričasmo za sve minute. Hvala brzopoteznim slušaocima "Indeksa" koji su munjevitom brzinom razgrabili "Sizifa" i pre nego što ga je Miga najavio. Beograd, Ivanjica i Bijeljina- neka vam je sa srećom čitanje.

Migo, tebi neka je prijatno, a ja odoh da pijem kafu, saberem utiske, otpustim kamen sa srca i još jednom se zahvalim onima koji su mi oduvek verovali: Горан Радосављевић, Vladica Milenković, Miodrag Stošić, Zoran Čojčić, Olivera Kukucka, Mata Hari......

Samo još da dodam da mi se onaj šarmantni gospodin koji se javio u programu SMS-om i istakao važnost duhovitih žena javi privatnom porukom, da mu nešto predam lično.  
Studiooooo!

Pavica Veljović

Нема коментара:

Постави коментар