четвртак, 5. фебруар 2015.

"SIZIF" IZVRŠIO SVOJU MISIJU- USPEO JE!

Konačno me Zorka ubedila da završim na polici lokalnog marketa. Kažu nisi uspeo sve dok ne počnu da te "valjaju" ispod tezge ili dok te nema na kiosku. Sad će Surčinci, sem hleba, imati mogućnost da sebi dobave i malo duhovne i duhovite hrane. Mala mesta imaju svoje draži te je "razgrab" "Sizifa" nakon čika Pajine biciklistički raznete vesti o izlasku knjige bacio mnogobrojne u razmišljanje ko je taj komšija kojeg se hvatam u "onim" aforizmima. Eto, narod se oglašava.
Lokalna vlast ćuti. Promocija je osobito imala uticaj na to. Kad satiričara stave na banderu ili ga bese ili mu prave promociju. Meni su prvo napravili promociju. Snimak iste verovatno neću nikada ni dobiti. Ćute. Od mene.
A i ja sam tajnovita.
Posmatram, smucam se naoružana olovkom, blokčetom i sopstvenim mišljenjem. Gledam i zapisujem.
Od "Sizifa" je ostalo taman toliko primeraka da skinem odgovornost sa sebe da vam nisam rekla kako je još malo, pa ostalo. Pala knjiga na više od dva slova i tek nekih pedesetak komada. Ujedno se zahvaljujem svim čitaocima koji su kupili knjigu i time podržali moj gest humanosti. Priličan broj smo i poklonili.
Ono što je ostalo od "Sizifa" kao i sva druga značajna izdanja KUA "ARTIJE" možete naručiti mejlom: artijakua@gmail.com i pogledati ih u "Artijinoj" biblioteci. ( http://kua.artija.net/knjizara/biblioteka-artija/ )

Hvala još jednom od srca.
Ja sam srećno piskaralo. Imam vas koji me takvom učiniste.


Autorka lično, glavom, bradom i mozgom - Pavica Veljović

Нема коментара:

Постави коментар