петак, 17. јул 2015.

BESNILO

1. Ne sa "Dobar dan", ljudi treba da se pozdravljaju sa "Mir u mislima ti želim". Verujte, to je daleko potrebnije.

2. Ne sudi celom stadu zato što jedna ovca misli da je Bog!

3. Kad me pitaju šta radim vidim da moj odgovor baš odobrovolji radoznale!

4. Kad ne mogu dobrim ljudima okružim se dobrim knjigama. Nekako mi tad Svet lakše padne na srce.

5. Pokazaćemo kako se branimo od kamenovanja!
Dajte nam hleb.

6. Za razliku od mene, moj pas je zaštićen od besnila.
Ne izlazi među ljude.

7. Ne zatvara narod oči pred bedom.
Širom je otvorio usta.

8. Srbijom rukovode sposobni ljudi.
Sposobni da ukradu, slažu, potpišu se palcem...

9. Pustite lopova na slobodu!
Skinite ga sa vlasti.

10. Apsurdno je čekati istinu da se pojavi.
Ona je uvek na onom mestu gde ubeđuje laž da postoji.

Нема коментара:

Постави коментар