среда, 23. март 2016.

Zaslepljeni

1. Nije tačno da mene ne vole, jer govorim istinu.
Oni samo ne vole svoju slabost da se sa istinom suoče.

2. Komšinica koja povazdan visi na prozoru- prvi vesnik proleća u našem kraju.

3. Imali bismo šansu da preživimo
da nam konopac nije truo.

4. Bog je sve zakuvao, ali Đavo loži vatru.

5. Masovnim ubistvom misli vaskrsava praznoglavac.

6. Zaslepljeni sobom ne vide gde greše.

7. Samo čovek ima porodično stablo.
I majmune koji mu ceo život vise na grbači!

8. Suočila sam se sa budalom.
Ali ne može mi ništa sve dok znam ko je ispred ogledala.

9. Sukob karaktera i želje: mogu sve što hoċu, neċu sve što mogu.

10. Vodja pliva i u mutnim vodama.
Balvani ne tonu.

11. Dočekaċemo i mi bolju buduċnost.
Videla sam popa da zadovoljno trlja ruke.

12. Ne buši bunar ako ne misliš vodu sa njega zahvatati.

13. Kad hoċu da imam istomišljenike ċutim. Kad hoċu da imam prijatelje, progovorim.

14. Da se glupost može unovčiti
Vodja bi živeo od sopstvenog rada.

15. Spasa nam nema!
Preżiveċemo.

Нема коментара:

Постави коментар