среда, 11. мај 2016.

CIGANKA, TO SAM TI

Ciganka, to sam ti
Ciganka, to sam ti.
Da mi je da lutam nebu pod oblake,
da mi je da vetru na leđa kose svijem,
da mi je zvezdu da ukrotim,
da je u snove upletem,
da je u rime ugradim,
njome da se jutrom mijem.
Da mi je.
Ciganka, to sam ti.
Ako me vidiš bosonogu i nagu
raspusnu, napupelu, vatrenu i srećnu,
ako me vidiš da oganj gazim,
na grudima da ga čežnjama grlim,
bedrima belim život da mu uzmem
pusti me.
U srce da mi stane i gori,
u oči da gasne i da ne miruje,
tu da zanoċi i da osvanjava,
oganj da bude, vatru da gasi.
Da mi je.
Eh, te slobode!
Prašnjavom kaldrmom kad merak dođe
da mi je da me želja prođe
za pesmu,
za igru,
za radost,
za mladost,
za vatru i žar
i bose noge.
Neće srce nego tako baš.
Ciganka, to sam ti.

#pavicaveljović

Нема коментара:

Постави коментар