среда, 19. новембар 2014.

U GODINAMA SAM, AL" IMAM POTREBE

U GODINAMA SAM, AL" IMAM POTREBE

Već neko vreme sam u potrazi za poslom koji će mi obezbediti bar sigurna primanja, računam- koliko toliko, ali da znam da je tad i tad. Radila sam tu i tamo za neke televizije, ali nemaju oni vremena da se bakću sa sitnom lovom za nas pisce te tako prođe čitava večnost/ a pisac prođe golgotu / dok im rukave ne povučeš do granice sopstvenog dostojanstva,a muda otegliš do zemlje kako bi dobio što si pošteno zaradio. Pošteno je pojam koji u tom svetu ne da nema definiciju i primenu već je potpuno neupotrebljivan!
Mi smo još od onih generacija koje se ne stide ni jednog čestitog i poštenog posla. Ali posla nema. Najmanje poštenog i čestitog. Opa, pomislim, ovo se kosi sa rečima premijera koji svakodnevo govori o boljitku, te me brzo preseče po stomaku; ko se to usuđuje da urušava Prvog čoveka Srbije?! Nemojte vi meni nema posla kad svaki dan slušam da je sve bolje i bolje i baš sad kad rešim da se u to uverim i svojim samodoprinosima popunim Budžet Vlade Srbije i prazne stomačiće ovodetinje, vi meni nema posla!
Ali ja hoću da radim!
Bilo šta što neće podrazumevati da dam obraz, dupe, čast i glas!
Opa, sestro, tražiš puno. Ne, samo hoću odgovor: ko je odgovoran što u ovom trenutku ima nas koji nemamo ništa u odnosu na one koji nemaju sve?! Bez da vređam struke, injekciju mi pre nekako davala devojčica koja je završila "kozmetičarski". Radi na Opštoj kao sestra. Potrefila iz prve. Nerv. Pa odmah potom drugi pogodak- krvni sud. Sreća te mi od stručnosti i diplome sa 5,oo ostalo i znanje/ jer radno iskustvo imam, ali mi ga nisu "slučajno" uveli u Radnu knjižicu /, odreagovah blagovremeno i spasih nas obe: sebi život, njoj radno mesto. Mlada je, mislim se, navežbaće. Danas je najlakše potrefiti nečije dupe samo ako precizno ciljaš i ako taj cilj počinje i završava, a ono gde drugde nego- stranačkoj pripadnosti. Nije bitno da li si stručan sve dok se vodiš na spisku davaoca. Obraza, dupeta, časti i glasa.
Ja ne dam! Imam, ali ne dam!
Ja samo tražim pošteno da radim!
Tražim posao,a nadu mi uliva jedino Biro za izgubljene stvari. Jer doći do posla u Srbiji je kao seks u poznim godinama: imamo potrebe, ali nemamo mogućnosti!

‪#‎Pavica‬ V.

Нема коментара:

Постави коментар