уторак, 2. децембар 2014.

KAD SU SVE OVCE NA BROJU, ČOBANIN JE NA VLASTI

KAD SU SVE OVCE NA BROJU, ČOBANIN JE NA VLASTI

- Dobro, recite mi koliko ste cirkularnih poruka poslali u poslednje vreme i time sprečili smrt Vašu, pa i bliskih Vam srodnika?
- Au, svaku! Verujte, svaku! Ama ni jednu nisam ignorisao! Briga mene što mi kažu da sam glup zbog toga! Ja šaljem da ne čuje zlo.
- Odlično. Sad mi recite koliko ste ozbiljno shvatili i da li ste podelili Propis o zaštiti prava i svojine na društvenim mrežama?
- Je l I Vi mislite da sam ja glup?! Ne da sam shvatio ozbiljno nego sam svima koji bi me upozoravali da je to obična sprdačina sa mozgom čitaoca tako skresao da se još pitaju jesam li toliko glup!
- Recite mi još ovo i naćićemo Vam poziciju za koju smatramo da Vašem intelektu najviše odgovara.
- Divno, divno! Oh, Bože, hvala ti da neko uviđa i moje kvalitete! Požutrite sa pitanjem.
- Koliko puta ste poverovali u preparate za mršavljenje, afričku šljivu, Vašem lekaru i farmaceutu, jeste li se oblačili slojevito i pročitali video-zapis najpoznatijeg sprskog pisca "Na jahti se poznaju junaci"?
- Ma, hajte molim Vas, zar sumnjate?! Na kraju me je baba i oženila. I to ne makar sa kojom već sa onom razgaćenom nad WC-šoljom, iz reklame koje ne propuštamo dok traju dramatični prelomi sirotog nam Superstara, ovaj Premijera. Joj, siroti čovek, ne zna gde će pre, a svi ga napadaju, mrze ga, znate, zato što je mlad, uspešan, sposoban. Da nije njega, pa mi bismo odavno otišli u.. U... U... U....
-Dobro, dobro, odlično, položili ste, čestitam! Milivoje! O, Milivoje....
- Ni-sam-ja-Mi-li-vo-je, ga-zda, ja sam Fra-nken-štajn.
- Jeste, sad kad smo te osposobili i napravili čoveka od tebe i identitet menjaš! Milivoje, vodi čoveka, primljen je među naše.
- A koji su to naši? I gde su? Gde? Gde?! Jedva čekam!
- Eno ih tamo. Ispred glasačke kutije.

#Pavica V.

Нема коментара:

Постави коментар