петак, 23. јануар 2015.

PEPEO PEPELU

1. Nikad čovek ne zna čija će mu kuća biti prijateljska, pa je najpouzdanije da od svake takvu gradi.

2. Ja sam toliki "kontraš" u životu da sam i onu "bračnu teglu" načela sa donje strane!

3. Blago psima!
Oni najboljeg prijatelja ne moraju da biraju među ljudima.

4. Srbi su velik i brojan narod.
A imamo i drugih manjina.

5. Srpstvo pre svega, ali čovek pre srpstva!

6. Pred govornicom mnogi izgrađuju svoju ličnost.
Prave budale od sebe.

7. Pospite nas pepelom iz kojeg nas dignete!
Da se ne okliznemo na demokratiju!

8. Kuče me tuži za krađu autorskih prava.
Lajem više od njega.

9. O postu....
Budite prase,a ne riba.
Živećete dan duže.

10. Kad bi svako oslikao svoje misli tad bi video boju kojom je namazan.
Moje su sve providne.

Нема коментара:

Постави коментар