петак, 17. јул 2015.

ZLO SE RAĐA

Niko nije predodređen da bude loš nego dobar, prema tome karakter određuje izbor. Ako je po mom stavu biti lažov surovo i neprihvatljivo, ja to neću biti. Ljudi lošeg karaktera nemaju stav. Zloba je ono što iz tog nemanja nečega proističe, a da bi se osetio bitnnim on to zlo projektuje preko tuđe grbače likujući u patnji čoveka. Iako on sam time ništa ne dobija, raduje se kad ti gubiš. E to je taj oblik karaktera koji nije božanska već čovečja energija.
Ako ja prekoračim damske norme i svesno obećam kako ću da namlatim Kraljicu zla jesam li dvorska luda ili čovek čiji prag tolerancije je odavno pređen?! Dokle doseže to zlo u čoveku? Od "Ostavi me na miru" do " Očerupaću te kao ćurku kad te dohvatim."
Oh, ne mogu, shvatam na prečac. Bolećiva sam na ćurke. I dalje biram po svom karakteru: zlo je samorazarajuće. Treba samo biti strpljiv.
Uostalom, dobro će mi doći da ojačam svoj karakter.

Нема коментара:

Постави коментар