уторак, 17. фебруар 2015.

PUT DO PAKLA

1. Samo čovek svog najboljeg prijatelja drži na lancu.

2. Veruje u sve ovozemaljske svece.
    Jedino me čudi što ih niko nije za takve proglasio.

3. I anđeoski oreol za Đavola je kruna koju želi na svojoj glavi.

4. Ostavite upaljenu sveću.
     Trebaće nam kad izađemo iz mraka.

5. Našli smo dlaku u jajetu!
    Eto dokle se naši napori spuštaju.

6. Nemojte zatvarati prozore.
    Kolega još nije završio izlaganje.

7. Nastradala sam u duhu tradicije.
    Ubi me promaja.

8. Potpisala sam pakt sa Đavolom.
    Sad nosimo isto prezime.

9. On je posebna vrsta kameleona.
    Zar ne vidite da ne crveni?!

10. Traže da pokazujem jezičke kapacitete.
      Nikako da utvrde da dlaka nije moja.

11. Kolike su istinske moći keramičara koji je
     put do pakla popločao dobrim namerama?

12. Mentalni raspon budale doseže kosmičke razmere:
     čim se popne do vrha umisli da je zvezda.

13. Kolega, ne mučite se oko desete knjige.
      Vi ste već u prvoj napisali sve što ste znali.

14. Mečka je izašla iz pećine.
     I otišla na inauguraciju.

Нема коментара:

Постави коментар