петак, 6. март 2015.

U IME MUŽA I BRAKA I OSMOG MARTA, AMIN!

Dragi,
'Ajd', ljubi te žena, budi tako ljubazan k'o što si "vredan", te kupi 'ranu za stoku; svinje me bojkotuju kad udjem da im očistim obor (jer nisam stavila onu suvu maskaru, pa me ne prepoznaju bez šminke, valjda je to, šta zna' ja!), a ni pernatiju stokicu ne mogu više da držim na 'lebu i vodi. Isp(u)ostiše dušu k'o da im još božićni post proš'o nije. Išla bi ti ja i grlom u jagode, al' mi je motika tupa. Deca sita i napita, od kad si im ono-ovo mater,niko ništa ne ište.
Meni nemoj da kupuješ ništa, još mi nije svenulo ni ono što si mi poboo prošle godine, a komšija će doći na kafu, paaaa...... Što ti da mi s' trošiš kad komšija ima više?! 

Ajd' srećan ti ovaj moj dan i nek' sam ti ja najveći problem u životu. (čik reši Zdravkine ukrštene noge!)
P.S Kaži mami da mi danas ne drma kavez (banane su skupe!) i da me ne trenira, nisam nešto u kondiciji!
Pavica

Нема коментара:

Постави коментар