субота, 11. април 2015.

GLADNA TI DECA, SRBIJO!

A ti, Srbijo, ne sedi skrštenih ruku, no ponudi narodu "Parove"! Neka gleda sirotinja raja kako se ima i može! Neka svi vide pune astale i prazne glave kako po ceo bogovetni dan trućaju i psuju na račun nekih majki koje su, radeći na crno, izgubile pravo da prehranjuju svoju decu! Što da te bude sramota gladnog naroda?! Najedi sve one koje si u te "parove" namestila, daj im blagodeti ovozemaljske, plati im honorare da ispiraju mozak isprani mozgovi, gola dupeta i siti stomaci, takođe goli!
Sve ti golo, Srbijo!
Samo su ti deca i dalje gladna, u mraku!
A mene je sramota koliko nam dobro ide!
( ako dozvoliš, jedna prostačka alegorija- Pu!!! )




Neki komentari na objave o poginulim pilotima deluju mi skroz neiskreno i licemerno, uvlakački i ja sam morala da reagujem. Rekla sam onako kako zaista jeste. Ovde niko ne misli na ljude koji su izginuli, svi se spremaju da SLAVE!!!!! Hej, da slave!!!!!! Šta da slavim?! To što smo gladni i svega željni?! To što je nečije dete izgubilo oca, a neke majke svoju decu?! Da slavim to što je neko pre mesec dana zavijen u crno, ostavljen na milost i nemilost raspaloj bandi sa vlasti dok svi ostali gladuju?! Neću! Neka mi Bog oprosti ili ne oprosti, ali ja, iako verujem, nemam razloga ni mogućnost za slavlje. Neće mi srce na tu stranu, pa neka me se svi odreknu, a rekne li još neko koju onakvu tako ću ga dočekati da će se sve krstiti šta mi je bilo!!!!
Mamu im lopovsku, deca nam gladna, a oni sa svih strana, na svakom mogućem televizijskom kanalu, u svim mogućim starnačkim udružbama pričaju o pečenjima, jaganjcima i prasićima, radnje daju kredite za kupovine, hej, ludog li naroda! Kakvi smo, dobro nam je!
U ovoj zemlji   svi će mene natakariti na kalolifer zato što sam zinula, eventualno i jer sam upotrebila nečiju mamicu u seksualne svrhe umesto metafore, to će reći da je sramota, ali ne i da je sramota što su deca gladna i što su nam knjige toliko skupe da nećemo moći da ih školujemo, nije sramota pričati u vremenu krize da se otvaraju Diznilendi, nije ih sramota da se keze, bulje i sovače po televizijama zamlaćujući masu lažima, manipulacijama, bezobrazno se bahate i nije ih sramota lažnih diploma, bezbroj odborničkih mesta, kupljenih glasova, prodanih obraza, neobrazovanih kadrova! More, Musolini je odlično prošao kako bi ove trebalo tretirati!
Treba narod da zna da ne živimo u bajci i da će Zeka da ode,a da nije ni došao. Još ga zadržavaju na graničnim prelazima kao letos kad je trebalo da se dopremi humanitarna pomoć za Obrenovac. Pustiće ga kad prorade pijace, zbog  transporta jaja,a nama kad se radi oko jaja glava sama pada! Kukavice na vlasti me ne brinu. Oni su svoja jaja dobro pozicionirali.
U ime Oca i Sina i Velikog Brata- jaoj!!!!
„Treba nam taj zeka da pobegnemo od surove stvarnosti“, vele ljudi ogrezli u istu, ali eto i dalje imaju potrebu da beže, sklanjaju se , žmure, prave se da ne primećuju. Ne mogu da bežim od nečega što trči ispred mene, oprostite mi ako možete. Ja to vidim! Ne mogu da se pravim slepa na mrak koji je svuda oko nas! I da znate samo: nije car go! Pokrili smo ga kreditima!
 A uspeli smo da se rešimo još jedne brige koja nas je proganjala danima. Sreća dođe uskršnji rasput. Šanse da porodično gladujemo sveli smo na minimum.
Decu smo odveli babi i dedi na selo.

Нема коментара:

Постави коментар