уторак, 14. април 2015.

PLAĆANJE GLAVOM

1. Lako je ženi mog života da joj budem jedini!
Hajde da vidim kako će joj to uspeti kad je nađem!

2.  Neistine koje širiš o meni proporcionalno su jednake batinama koje ćeš od mene dobiti!

3.  TRAČARA- prenos podataka bez potrebe za internetom, brzina protoka- odmah, jedna usta, stotinu foldera! Nikad ne baguje.

4.  Oslonite se na dobre ljude.
Kad padate, dočekaju vas na srce.

5.  Šanse da porodično gladujemo sveli smo na minimum.
Decu smo odveli babi i dedi na selo.

6.  Kad smo ovce ko nas šiša?!

7.  Da bi se Srbija širila
narod mora da se skupi!

8. Ako imate bogate prijatelje, pazite kako ćete ih voleti.
Biti bogat je širok pojam.
Za čas stvori sumnju: da li ih volite zbog njihovog bogatstva
ili bogatstva u njima.

9.  Tokom života su me i prodavali i izdavali,
ali najviše sam se isplatila onima koji su me istinom kupovali.

10.  Ono što ja pišem ne plaća niko.
Ono o čemu pišem plaća se glavom.

Нема коментара:

Постави коментар