четвртак, 30. јул 2015.

ZADAVIĆU DARVINA!

1. Verovanje u bolje sutra u Srbiji:
lud, luđi, optimista!

2. Račune sam platila bolom.
Boli me uvo što nisu plaćeni!

3. Dođe mi da zadavim Darvina. Mogao je nečim pametnim da se bavi, a ne da istražuje šta sve majmuni mogu postati!

4. "Gospode Bože naš, oprosti nam dugove naše.."
Izvršitelji ovo uopšte nisu hteli da shvate ozbiljno.

5. Glumim Boga!
Ne praštam nikom ništa.

6. Naša Vlada jeste sila!
Nečastiva.

7. Ima i Srbija časnih političara:
čas kradu od države, čas od naroda.

8. " Ja da sam htela da me vole bavila bih se nečim drugim, a ne politikom." ( min. Mihajlović, dnevna štampa )
Istinu žena zbori. I ja da sam htela da se odreknem karaktera, časti i poštenja ne bih bila aforističarka već političar u Srbiji!

9. 
Na glavu su mi se popeli ovi
koji su sišli s' uma!

10. Danas moraš biti bukva da bi preživeo naprednjake!
U potpisu: Hrast

11. Promenila sam životnu sredinu:
iz tri lepe otišla sam u božiju mater.

12. Eto kakav je naš deda srećnik:
tek što smo mu "dali" 40.dana, a on već dobio rešenje za penziju!

13. Letovala sam u svojoj zemlji.
Još me otkopavaju.

14. Neprestano istraživanje stvara jača uverenja:
istražila sam sve džepove po kući i uverila se da stvarno nigde nema para!

15. Vlast je plodonosna:
sve plodove našeg rada odneli su u svoj džep!

16. Palo mi je nešto pametno na pamet.
Sva sreća nisam se dugo mučila

17. Upalila sam televizor.
Još gori!

18. Lanac ishrane je pukao.
Sve je u ime naroda rđa pojela!

 

Нема коментара:

Постави коментар