петак, 4. септембар 2015.

NEVIĐENA BUDALA

1. U našoj porodic ludost nije genetski prenosiva.
Svako je lud na svoj način.

2. Majka mi je rekla da sam neviđena budala.
Od malena se znalo da će od mene nešto biti.

3. U Srbiji još nema reda.
Svi su u redu za izgaranje.

4. " Nekad" je definitivno stranog porekla.
Od kad je nastupilo "Sad" više nikad neće biti kao "Nekad".

5. Imam ozbiljnu govornu manu:
ne mogu da ćutim praznih usta!

6. Nemojte rešavati probleme ćuteći o njima. Razgovarajte makar sami sa sobom. Tada ste najsigurniji da uvek postoji bar jedna budala koja će pažljivo da vas sluša. Ostale budale nemaju vremena za nas. Pričaju same sa sobom.

7. Moj komšija nema kravu, već ženu.
I čemu ja sad da se radujem?!

8. Volim svoju zemlju.
To mi je večna kuća.

9. Pritiskaju me snažna osećanja.
Ovaj moj se opet ugojio!

10. U jednu ruku imam sreće u braku.
U drugoj držim oklagiju.

11. Ukidanje ćirilice mene ne bi pomelo.
Ja se i dalje izražavam na dugačkom jeziku!

12. Ako je ćutanje zlato ja ću još dugo živeti od ljubavi!

13. Glupost je prešla sve granice!
Sad je na poziciji Premijera.

14. Vlast nas vezuje lancima diktature.
Ovde bi i Baš-Čelik prvo popustio sa živcima!

15. Čovek je čist dok ne počne da misli.
Ostalima se odbija na glupost.

Нема коментара:

Постави коментар