петак, 4. септембар 2015.

PUJ SPAS ZA SVE NAS

1. " Puj spas za sve nas!"
Narod opet žmuri.

2. Krećemo se putevima nade.
Nadamo se da Vođa nije slep.

3. Vlast je razgraničila dobro od lošeg:
njima je dobro, nama je loše.

4. Mislilac bi trebalo da stavi glavu na panj.
Tako bi dželat dokazao svetu da zaista postoje glave koje misle.

5. Postala sam poročna.
Jedem hleb svaki drugi dan.

6. Životni bluz
- Umeš li ti nekad da se opustiš?
- Umem. Kad se "otkinem" od života, muzika me iz kafane prati kući pesmom "Večna japamijat".

7. 
Imamo dodirne tačke sa svetom:
u Africi uvek toplo, u Srbiji sve crnje i crnje!

8. Na glupom sam mestu.
Popela sam se Vođi na glavu.

9. Vođina misao je otišla u etar.
Otvarajte prozore!

10. Pas i ja imamo iste potrebe:
on laje za hranu, a ja sita svega!

11. U boljoj sam poziciji nego igrači "Lutrije Srbije":
uvek izvučem deblji kraj.

12. Vođa govori nerazgovetno.
A i meni se zaplete jezik kad mu stignem do familije!

13. Demokratski sam uredila brak:
meni sve, njemu ja.

14. Sasula sam mu istinu u lice!
Sad je meni fiksiran zglob, a njemu nos.

15. "Pogledaj, molim te, skuplje vino 'Carica Milica' nego 'Car Lazar'.
Žensko, sestro, žensko, zna da se bolje unovči.

Нема коментара:

Постави коментар