недеља, 4. октобар 2015.

VIJUGE

1. Kamen temeljac je udaren.
Sad je isti kao Vođa.

2. Ako želiš da preživiš, podalje od grobara drži dve stvari:
lopatu i državu.

3. Višak organa me ne čini medicinskim fenomenom, već budalom.
Ekstrakcijom mozga i srca i ja bih bila normalna.

4. Otvarajte ventilacione otvore!
Ispuštamo dušu.

5. Keramika u Srbiji je unikatna.
Naš put do pakla popločan je Vođinim namerama.

6. Mrtvog ništa iz groba ne diže.
Samo izbori.

7. Danas sam bila na autobuskoj stanici da obiđem izbeglice iz Sirije i upitam treba li im pomoć. Čim su me ugledali, njih deset mi je prišlo sa tužnim izrazom na licu. Da pitaju treba li meni pomoć: hrana, odeća, pare....

8. Pojačali smo dozu za preživjavanje.
Gde je taj napredak da mu mi pokažemo?!

9. Badava policajci na saobraćajnicama.
Nemoguće je zaustaviti čoveka u nameri da ispadne budala.

10. Budalaštinama nisu potrebne vijuge.
Dovoljan im je "Fejsbuk" nalog.

11. Praznoglavci su srećni.
Oni nemaju smetnje u razmišljanju.

12. Stari Vođa politiku bistri.
Kraj potoka šeta mu se stoka.
Izbori će da pokažu stanje.
Hajde, stoko, lagano na klanje.

13. Moramo paziti na osećanje koje će jednom dopuniti sećanja i rečenicu "Bio je...", "Bila je...". Ako to zanemarimo onda je bolje ne čuti šta smo ostavili za sobom.

14. Mi smo toliko plodotvoran narod da ,
i kada bismo zakopali Vođu, nikle bi tikve ludaje.

15. Znala sam da komšija gori od želje!
Em mi je crkla krava, em se zapalila štala.

Нема коментара:

Постави коментар