недеља, 4. октобар 2015.

ćutanje (ni)je zlato

1. Nije Đavo crn zato što je Đavo
već što mu boju duše određuju dela.

2. Lako je meni da upotrebljavam glavu, tu je sve puno.
Ne znam kako da upotrebim novčanik?!

3. Život ima samo jednu manu- završava se smrću.

4. Lopovima sa vlasti odrešene su ruke.
Zato je narod praznih šaka.

5. U našoj porodici ludost nije genetski prenosiva.
Svako je lud na svoj način.

6. Majka mi je rekla da sam neviđena budala.
Od malena se znalo da će od mene nešto biti.

7. U Srbiji još nema reda.
Svi su u redu za izgaranje.

8. " Nekad" je definitivno stranog porekla.
Od kad je nastupilo "Sad" više nikad neće biti kao "Nekad".

9. Imam ozbiljnu govornu manu:
ne mogu da ćutim praznih usta!

10. Nemojte rešavati probleme ćuteći o njima. Razgovarajte makar sami sa sobom. Tada ste najsigurniji da uvek postoji bar jedna budala koja će pažljivo da vas sluša. Ostale budale nemaju vremena za nas. Pričaju same sa sobom.

11. U jednu ruku imam sreće u braku.
U drugoj držim oklagiju.

12. Pritiskaju me snažna osećanja.
Ovaj moj se opet ugojio!

13. Volim svoju zemlju.
To mi je večna kuća.

14. Ukidanje ćirilice mene ne bi pomelo.
Ja se i dalje izražavam na dugačkom jeziku!

15. Ako je ćutanje zlato ja ću još dugo živeti od ljubavi!

Нема коментара:

Постави коментар