петак, 13. новембар 2015.

VO BEZ JARMA

1. Kako Vođa javlja, umreću prirodnom smrću.
Sa omčom oko vrata.

2, Krajnji cilj pisca je da postane besmrtan.
Treba samo da umrem da bih zaživela.

3. Neko dvocevku, neko ručnu, neko i dvolitru, a ja eto potegnem olovku da se odbranim od sebe same....

4. U novčaniku nosim pravo bogatstvo: dečije i muževljevu fotografiju.
Možda bih trebala da "izbacim" muža da mi krene?!

5. Nosim ikonu u novčaniku.
Ni Bog ne ispunjava svaku prazninu.

6. Pisac sam za kojeg se čitaoci otimaju!
Svakom sam platila da kupi moju knjigu.

7. Vodim pasji život:
lajem za sve pare, ali to niko ne plaća!

8. Obraz čuvaj od samoga sebe,
razum od predrasuda,
a leđa od svog koji je postao njihov.

9. Teško volu bez jarma.
I biraču bez Vođe!

10. Imam jezičke barijere:
kad kažem šta mislim, skratili bi mi jezik.

11. Kada se zvezda rađa ne gori nebo, nego sujete.

12. Tek kad se načne gorka strana život dobija ukus života.

13. Najveću nezahvalnost u životu doživiš od dve vrste ljudi: onih kojima si činio dobro i onih kojima nisi učinio ništa loše.

14. Statistički gledano tek po broju spomenika saznajemo koliko ima spašenih od života. Ukopani su od sreće.

15. Eto šta ti je čovek proročkih sposobnoti:
ode na groblje i vidi krajnji cilj boljeg sutra.

Нема коментара:

Постави коментар