петак, 13. децембар 2013.

* BOŽE! PRAVDE! *

* Bože! Pravde! *

Kao svaki revnosan pravoslavac, odlasci u Crkvu su mi deo vaspitanja. Vera u Boga mi je još u izgradnji. Mada, brzina kojom sveštenici izgradjuju svoj imidž daleko je bliža nebeskim visinama nego moje duhovno uzdignuće.
Pop i ja. Crkva. Smrtničko pokajanje pred ikonom iziskuje da, sem suza, to nekako i doplatim. Djavo ne miruje. Misli me obuzimaju. Ruka drhti, ali piše. Spuštam zamotuljak od desetak žutih banki. Nema se više. Što deci treba ni u Crkvu se ne nosi. Odlazim. Negde na pola puta opet se neki Djavo uzjogunio u meni. Vraćam se na mesto pokajanja.
Nema popa. Nema ni žute banke. Neko je prevideo da pokupi i onaj papirić na kojem sam iskijala svoju muku. "Ko uzme pare sa Ikone, lopov! "

Нема коментара:

Постави коментар