петак, 13. децембар 2013.

* OD KREVETA DO FOTELJE *

Mladim narodnim poslanicama nije lako da se snadju kad im tekst utrpaju u ruke. Tudjim je reproduktivnim organom lako koprive mlatiti, ali pročitati neosmišljeno nije lako. Prepali su je tim tekstom. Verujem da bi bolje baratala da su joj ga strpali u usta! (tekst, naravno; prim aut. )
Ovaj moj blen"o. Ne trepće.
Gleda, ne čuje.
Ja čula svaku!
Mozak mi otekao od napora da shvatim čiji je francuski ležaj bio odskočna daska za ovu nerecikliranu plastiku kojoj se jezik sapliće o sopstveno nepce.( svikla, sirota, da ga drži odzada, pa n"ume da ga protne kud treba, a navike su zlo golemo). Od kreveta do fotelje put je više bodljikav nego trnovit.
Ja kao bez zuba, pa nemam svoj za čim zadržati, te tako i sad pljujem po nepravdi načinjenoj nekom majmunu koji zabavlja sve ostale u Zoo-vrtu, umesto da je na mestu kom i pripada: u skupštini. Ne znam da li mi žalije majmuna ili ove što ne ume da iščita napisano. Ja, bre, ima da ti očitam nenapisano, samo kad me nagaze.
Ali neću da se guram. U Zoo-vrtu postaje tesno. Previše je stoke, kao na farmi...Mada, imam i ja farmu. Ali nemam stoku kao što je ova na "Pinku"!
No, to je neka druga priča....

Нема коментара:

Постави коментар