петак, 13. децембар 2013.

DJAVOLJA RABOTA

1. Ubedila sam muža da glavobolja nije samo posledica vremena.
    Upotrebila sam oklagiju.

2. Juče je svekrva rekla da je moj ručak otrov.
    Danas je ležeći na patologiji to i potvrdila.

3. Pre mesec dana grupa svekrva posetila je Zoo-vrt.
    Životinje su još u šoku.

4. Samnom ni Djavo tikve ne sadi!

5. Nema razlike izmedju princa i konja.
    Na kraju se ipak udaš za jednog od te dvojice.

6. Ostavila sam cigarete.
    Pušenje ne mogu.

7. Muž mi je okupiran velikim problemom.
   Ja vidim da je komšijin- veći.

8. Uspeh se ne postiže skrštenih ruku.   
    Ali ni nogu.

9. Danas žena nema materijala ni da od muža napravi poštenog rogonju.

10. Put do moga srca vodi preko- tvog.

11. Traženje dlake u jajetu dovodi stvar do usijanja.

12. Seks je kao fizika: od kvantiteta stvari zavisi kvalitet razmene materija.

Нема коментара:

Постави коментар