четвртак, 12. децембар 2013.

SNAGA UMA

1. Boli me glava.
    Dakle, nemam viška.

2. Trpim seksualno zlostavljanje.
     Niko me ne je*e ni pet posto!

3. U razgovoru same sa sobom pitam se: ko je tu lud?!

4. Svadjam se sama sa sobom.
    Rešio pametan da više ne popušta budali.

5. Ni snaga uma ne valja svaku kladu!

6. Tek kad operu prozore mnogi vide dalje od nosa.

7. Pišem aforizme, jer..
   Dete da napravi i predsednik države da bude to ume svaka budala.

8. Kad umrem, tražiću da me sahrane preko muža.
   Ja ni sad ne je*em živu silu.

9. Mnogi su popili svu pamet ovog sveta.
   Ali na tudj račun.

10. Moj pas se žali na zloupotrebu svojih autorskih prava.
     Tužiće me jer lajem više od njega.

11. U svadji same sa sobom nikako da dočekam da pametniji popusti.

12. Vratite ljude na drvo!
      Majmuni su ovde više postigli.

Нема коментара:

Постави коментар