четвртак, 26. јун 2014.

SATIRIČNA DIZNA

1. Otvorila mi se satirična dizna.
    Zatvoriće me zbog previše lufta.

2. Raspolažem sa više centimetara nego bilo koji muškarac!
    Imam metar i šezdeset.

3. Dosadilo mi je da budem najbolja.
     Sad samo hoću da budem bolja od sebe.

4. Trebalo je da se udam za pisca.
    Oni najbolje barataju jezikom.

5. Ne umem da pišem aforizme.
    Za razliku od ovih koji umeju, ja to volim!

6. Baratam opasnim oružjem.
    Imam svoje mišljenje.

7. Od kad sam se udala više se nikad nisam zaljubila na prvi pogled.
    Muž mi zaklanja vidike.

8. O muškarcu najviše govori žena pored njega.
    I govori i govori i govori....

9. Od mladog pevca i matore koke
    ne očekujte kvalitetna jaja!

10. Zameraju mi upotrebu ženskog organa.
     Mnogo čitam.

11. Kad natalitet pada vreme je da se nešto diže!

Нема коментара:

Постави коментар