четвртак, 10. јул 2014.

KRAJNJA AMBICIJA

ZADNJA STRANA "POLITIKE"
( KRAJNJA AMBICIJA )

U vremenu opijenih slavom trezveni čekaju svojih pet minuta. Za šankom, uglavnom, jer kažu u vinu je istina. Istinu zbore. Ispliva kad se dodje do dna. Do kog dna treba doći da bi se bilo na vrhu? Ljudskog? Političkog? Ili kod nas još uvek nije konkretno utvrdjena dimenzija spuštanja? Obimi su jasno definisani: što si veći poltron manje su šanse da padneš na glavu. Ulazak u anale ti je dostupniji.
Odvajkad čekam tu famoznu slavu! Dodje ona svake godine, doduše Krsna, ali mi Sv. Nikola, slava mu i milost, ne ispunjava one pore ega i sujete. Jeste on svečan i slavan, ali ja bih da budem još slavnija od njega.U zvezde da me kuju, za rukav i za autogram da me vuku, samnom na šoru da se slikaju, a ona komšinica što svakodnevno svoju radoznalost razbije o šelukatru, od muke da crkne! Ne znam ja o tim slavnim slavama ništa, ali negde pročitah da tako čine ovozemaljski opijenici istom, te rekoh sebi: neka te s mirom, doćiće tvojih pet minuta, te ti gledaj pa umri od sreće baš tad! Baksuze pošteni!
A onda, na poslednjoj strani "Politike" ugledam konačno tu priču. Zauzimala je celu stranu. Pogled sa visine govorio je da je bilo i lepših slika, gde baš ovu da stave, jedva da ličim na sebe ovakvu! Kakva je takva je, moja slava je stigla u slici i reči: Danas, u 106-oj godini svoga života,( ako se život u Srbiji može tako nazvati, jer se ovde godine računaju da ste, takoreći, odrobijali svoje-pošteno, podrazumeva se ) preminula je naša poznata, poštovana i priznata aforističarka, satiričarka, ljubiteljka pisane reči, istine, boem i smehotvorac- Pavica Veljović. VEČNA JOJ SLAVA!

Pavica Veljović©

Нема коментара:

Постави коментар