субота, 25. октобар 2014.

SOCIJALNA DAVANJA

1. Reformisala sam brak po uzoru na vlast:
kod mene i seks spada u socijalna davanja.

2. Narodu koji je statista svaka vlast režira život.

3. Prikazuju nam bolju budućnost.
A kad će sledeća komedija?

4. Na svakom TV kanalu ispiranje mozga.
To je naša programska- ŠEVA!

5. Novčanik mi je emotivno ispunjen.
Plačem kad god ga otvorim.

6. Podigli smo ruke u vis.
To je naš pravac kretanja.

7. Tek kad je glava u torbi istina je na videlu.

8. Ušao je neki djavo u mene.
Molim te, dragi, ne vadi ga!

9. Ne vide kuda nas vode.
Pokazaćemo mi njima!

10. Vlast brine o najsiromašnijim gradjanima.
Doniraju vešala.

11. Lekar je uspešno izlečio pacijenta.
U to ime- Bog da mu dušu prosti.

12. Nemamo mogućnosti za sveže obroke.
Podgrevamo nadu.

Нема коментара:

Постави коментар